FIŠ - Fakulteta za informacijske študije

Poletna šola na FIŠ: delavnici "3D modeliranje za računalniške igre in osnove oblikovanja iger"

26.5.2017

Na poletno šolo se morate prijaviti prek prijavnega obrazca, kjer najdete tudi vse informacije o ceni, ugodnostih, načinu plačila itd. POVEZAVA NA PRIJAVNI OBRAZEC

Vsebina: Poletna šola je namenjena vsem, ki se želijo naučiti izdelave uporabnih in profesionalno narejenih 3D modelov v programskem okolju Blender, in implementacije na platformi Unity 3D. Udeleženci bodo pridobili tudi osnovna znanja za oblikovanje iger (game design) in za razumevanje zakonitostih, osnovne veščine ustvarjanja zanimivih in atraktivnih igralniških ravni (»level«) ter spoznali pomen in elemente uporabniškega vmesnika (GUI). 

Rezultati delavnice: Končni izdelek vsakega udeleženca 1. dela bodo pripravljeni 3D modeli, ki se jih v 2. delu lahko implementira v model enega igralniškega nivoja vključno z vsemi drugimi pripadajočimi elementi. Udeleženci prejmejo učna gradiva za vsebino delavnice.

Izvajalka: Lidija Dikanović (Akademija za likovno umetnost in oblikovanje, SAE Institute Ljubljana)

Lokacija poletne šole:  FIŠ, Ljubljanska cesta 31a, Novo mesto, učilnica Gigabyte

Poletna šola je razdeljena na dva 20h sklopa in sicer:

1. del (Blender, uvod v game design):

3.7.-7.7.2017, dnevno od 16:30 do 20:30

- razumevanje osnovne terminologije v game industriji in njenih zakonitosti
- razumevanje osnovnih orodij programov in ukazov (GUI)
- veščine 3D modeliranja (»low poly«)
- veščine teksturiranja
- veščine UV mappinga
- postavitev in različni tipi svetlobe v virtualnem okolju
- osnove animacije
- postavitve procesiranja slik (»render settings«)

2. del (Unity 3D, game design):

10.7.-14.7.2017, dnevno od 16:30 do 20:30

- razumevanje osnovnih orodij programa in ukazov (GUI) Unity 3D platforme
- postavitev projekta na Unity platformi
- uvoz in upravljanje z aktivami (»assets«)
- oblikovanje igralniške ravni
- postavitev kamer - nastavitev in organizacija gibanj na računalniški ravni (»colliders«)
- oblikovanje večkrat uporabljenih elementov v arhitekturi igralniške ravni (»prefabs«)
- uporaba in optimizacija materialov (kategorije materialov in vrste tekstur)
- animacija
- osvetlitev
- oblikovanje in implementacija efektov
- oblikovanje in implementacija zvoka
- postavitve procesiranja slik (»render settings«)
- implementacija interakcije elementov

Cena poletne šole in ugodnosti:

- Za študente/diplomante FIŠ velja 50% popust na ceno delavnic: cena posameznega dela je 170 € (z DDV), cena obeh delov pa 340 € (z DDV). V primeru plačila do 23. 6. 2017 velja 20 € popusta na posamezen del. Hkrati se bo študentom FIŠ na osnovi končnega izdelka posamezne delavnice lahko priznalo 3 ECTS pri enem izmed predmetov s sorodno vsebino - predmet si lahko izbere študent sam glede na študijsko smer.

Seznam predmetov, kjer bo možno uveljavljati 3 KT (prizna se projektna/seminarska naloga) za en izdelek:

Upošteva se samo končni izdelek s posameznega dela poletne šole (en del poletne šole - en izdelek). Vsak izdelek lahko študent uveljavlja za priznavanje obveznosti samo pri enem predmetu. Za priznavanje obveznosti študent odda v referat Vlogo za priznavanje neformalno pridobljenega znanja in spretnosti, OBR-020.

- Za zunanje udeležence je cena posameznega dela 340 € (z DDV), cena obeh delov pa 680 € (z DDV). V primeru plačila do 23. 6. 2017 velja 40 € popusta na posamezen del.

Več informacij o rokih in načinu plačila ter pravilih v primeru odpovedi udeležbe najdete v prijavnem obrazcu.