Learn GREEN – Оutdoor STEM
- 21 aprila, 2022
- Katja Peterlin
- 0
Obdobje poteka: 28. 02. 2022 – 27. 02. 2024
Financer projekta: Evropska unija, Evropska komisija
Številka projekta: KA220-SCH-2/21
Naziv projekta: Learn GREEN – Оutdoor STEM
Akronim projekta: GREEN&STEM
Razpis: Erasmus+ 2021-2027: Razpis 2022 KA220-HED: Sodelovalna partnerstva na področju terciarnega izobraževanja
Vrsta projekta: pedagoški projekt
Koordinator projekta: FAKULTETA ZA INFORMACIJSKE ŠTUDIJE V NOVEM MESTU, vodja: izr. prof. dr. Biljana Mileva Boshkoska
Partnerji:
- Osnovna Šola Vrhovci, Ljubljana, Slovenija
- OOU “Naum Naumovski Borche”, Skopje, Severna Makedonija
- Sojuz na istrazhuvachi na Makedonija – SIM, Skopje, Severna Makedonija
- Colegio Virgen de la Rosa, Burgos, Španija
Opis projekta:
Namen tega projekta je spodbujati inovativne načine poučevanja STEM na prostem, zlasti za dekleta in prikrajšane otroke, stare od 8 do 16 let. Ta ciljna skupina je namreč premalo zastopana v STEM poklicih in zato jo želimo s tem projektom motivirati, da razmisli o poklicih, usmerjenih v STEM. Nedavne študije so pokazale, da so otroci bolj dovzetni za STEM predmete, zato želimo njihovo radovednost povečati z možnostmi, ki jih STEM ponuja. Hkrati želimo z načrtovanjem in izvajanjem premostiti vrzel med digitalnimi tehnologijami in resnično naravo kombinirane STEM dejavnosti: na spletu in na prostem. Tako ne bodo imeli le znanja, ampak bodo tudi opremljeni z veščinami za reševanje resničnih kompleksnih problemov, ki so potrebni v današnjem svetu. Druga znana težava je uporaba teoretičnega znanja v naravi. Za premagovanje tovrstnih težav si projekt prizadeva opredeliti težke teoretične naloge in ponuja različne izvedbe teorije v naravnem svetu. Z vodenjem mobilne aplikacije in z uporabo elementov igrifikacije za motivacijo, bodo učenci zlahka razumeli povezavo med teorijo in prakso.
Projekt ima štiri cilje:
- Ustvarjanje možnosti na prostem, na primer poti, da se šole in njihovi učenci vključijo v skupne dejavnosti za vadbo znanja STEM z uporabo digitalnih orodij, a zunaj tradicionalnih šolskih prostorov.
- Premostitev vrzeli med teorijo in prakso z uvajanjem izobraževalnih izkušenj in interdisciplinarnih pristopi k reševanju resničnih izzivov. Če se učence nagovarja z resničnimi izzivi, jim to pomaga razumeti pomembnost STEM znanja v vsakodnevnih dejavnostih.
- Prilagodljivo in vključujoče e-orodje. E-orodje bo ponudilo učiteljem in učencem opis različnih možnosti za vadbo STEM v naravi. Sestavljeno bo iz e-gradiv in prosto dostopne mobilne aplikacije, ki bo pomagala pri odkrivanju dejavnosti in zunanjih STEM poti za različne starosti učencev in interesov.
- Povečati motivacijo deklet in prikrajšanih otrok za sodelovanje v dejavnostih STEM.
Vsaka osnovna šola bo razvila dve poti ali skupaj šest, vključno z dejavnostmi STEM na vsaki od poti. Vsi partnerji bodo razvili GREEN&STEM e-orodja (e-učni prostor) z opisom vseh dejavnosti in poti za vse starosti. E-orodje, ki bo preprosto za uporabo, bo digitalna zbirka za znanost na prostem in dejavnosti STEM s posebnim poudarkom na dekleta in prikrajšane otroke. GREEN&STEM e-orodje bo osnova za razvoj mobilne aplikacije. Pripravljen bo vodič za STEM učitelje na prostem (prostor za e-učenje) za vključitev učencev v dejavnosti STEM. Postavljena bo spletna stran projekta, stran na Facebooku in kanal na YouTube portalu, organizirani bodo dogodki za promocijo rezultatov projekta.