FIŠ - Fakulteta za informacijske študije

pred. mag. Lidija Dikanović

E-mail: lidija.dikanovic@fis.unm.si
Govorilne ure: po dogovoru


Diplomirala je na Akademiji za likovno umetnost v Zagrebu iz dveh področij, na oddelku za slikarstvo-grafiko in kiparstvo. Po končanem študiju so jo pritegnile nove izhodiščne točke percepcije in multidisciplinarna oblikovna raziskovanja, usmerjena k digitalnim medijem. Podiplomski študij je nadaljevala na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani, Oddelku za vizualno komunikacijo, smer Interaktivni design.

V več kot 15 let izkušenj je sodelovala  kot umetniški direktor in kot digitalni umetnik z vodilnimi slovenskimi agencijami na področju računalniških iger, filmov, videa in oglaševanja ter pri  številnih mednarodnih projektih, ki so bili predstavljeni na ECTS - London, E3 - Los Angeles, Muzej za oblikovanje – London, Georges Pompidous Center – Pariz, WAF - Barcelona.

Znotraj visošolskega izobraževanja je sodelovala pri ustvarjanu univerzitetnih programov na področju interaktivnega dizajna in animacije ter  kot asistentka, predavateljica, mentor in koordinator smeri na Akademija za likovno umetnost in oblikovanje Ljubljana, SAE institute Ljubljana, Fakulteta za medije Ljubljana.

Izbirni predmeti

3D modeliranje in animacija

V okviru predmeta 3D modeliranje in animacija študenti razvijajo osnovna znanja in praktične sposobnosti za pripravo profesionalnih 3d modelov, ki se jih kasneje lahko implementira v 3d virtualno okolje. Predmet na optimalen način združuje predavanja in praktično delo ter razvija ustvarjalne in tehnične sposobnosti študenta.  Raznovrstne projektne naloge, s poudarkom na individualnem pristopu, so namenjene vsakemu posameznemu študentu,  ki si želi ustvarjalnosti in hkrati zahteva zase širok spekter uporabnega znanja na trgu dela, na področju računalniških iger, 3d  oblikovanja modelov v medicinski, arhitekturni in avtomobilski industriji, oglaševanju, filmski industriji in še veliko več.

Povezava na učni načrt

2. letnik

Uporabniška izkušnja

Cilj predmeta Uporabniška izkušnja je študentom posredovati edinstveno mešanico kreativnih in tehničnih veščin. Študenti pridobijo znanja in spretnosti za oblikovanje vmesnikov za uporabnike, se poučijo o življenjskih ciklih uporabniške izkušnje ter razumejo osnovno psihologijo in sociologijo, ki vodi uporabniško načrtovanje. Naučijo se uporabljati tehnike za izdelavo produktov in profiliranje uporabnikov ter spoznajo tehnike prototipiranja za raziskovalne namene oblikovanja. Pregledajo tudi uporabniško usmerjeno oblikovanje vmesnikov, uporabniško izkušnjo za mobilne naprave ter merjenje uporabniške izkušnje. Pomembno razsežnost predmetu dodajo gostujoči strokovnjaki iz prakse, študentje pa pripravijo in zagovarjajo tudi projektno nalogo. Povezava na učni načrt.

3. letnik

Razvoj uporabniških vmesnikov

Cilj predmeta je seznaniti študente s procesom načrtovanja uporabniškega vmesnika. Predmet predstavi zgodovinski pregled in različne pristope za razvoj uporabniških vmesnikov. Izpostavi tudi vpliv človeških lastnosti na zasnovo vmesnikov, metodologije načrtovanja vmesnikov ter vloge oseb, ki skrbijo za zasnovo uporabniških vmesnikov. Študentje spoznajo vrste spletnih strani (marketinške, viri vsebin, spletne trgovine, aplikacije za e-učenje, socialna omrežja) in njeno strukturo (arhitektura, navigacija, ukazi, grafike, …). Predmet izpostavi tudi uporabo vmesnikov na mobilnih tehnologijah in pomen estetike ter stila, ki ga stran izraža. Študentje tako pridobijo znanja za ustvarjanje uporabniških vmesnikov in skozi projektno nalogo pokažejo sposobnosti sodelovanja v projektih razvoja spletnih rešitev. Povezava na učni načrt.

Izbirni predmeti

3D modeliranje in animacija

V okviru predmeta 3D modeliranje in animacija študenti razvijajo osnovna znanja in praktične sposobnosti za pripravo profesionalnih 3d modelov, ki se jih kasneje lahko implementira v 3d virtualno okolje. Predmet na optimalen način združuje predavanja in praktično delo ter razvija ustvarjalne in tehnične sposobnosti študenta.  Raznovrstne projektne naloge, s poudarkom na individualnem pristopu, so namenjene vsakemu posameznemu študentu,  ki si želi ustvarjalnosti in hkrati zahteva zase širok spekter uporabnega znanja na trgu dela, na področju računalniških iger, 3d  oblikovanja modelov v medicinski, arhitekturni in avtomobilski industriji, oglaševanju, filmski industriji in še veliko več. Povezava na učni načrt.

Pozdravljeni!

Veseli nas, da ste obiskali našo spletno stran. Vam lahko še kako dodatno pomagamo?

Vsa polja, označena z zvezdico * je potrebno obvezno izpolniti.

Podatke bomo uporabljali v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) Pod nobenim pogojem jih ne bomo uporabili brez vašega dovoljenja, jih kakorkoli posredovali ali dali v uporabo tretjim osebam ali institucijam, razen v primerih, ki jih določa zakon. Uporabljali jih bomo izključno v namene obveščanja o študijskih programih in aktivnostih FIŠ.