Obdobje poteka: 25. 2. 2013 – 31. 8. 2014
Financer: trg
Sodeluje: Laboratorij za podatkovne tehnologije

Ta projekt se izvaja v sodelovanju s podjetjem Nevtron & Company d.o.o., kjer eksperimentalno testirajo naše metode. Namen projekta je pridobiti ažurne in točne informacije o organizaciji, njenih izdelkih in storitvah (npr. novice, članke, itd.) na vnaprej določenih spletnih straneh, mobilnih spletnih strani in socialnih omrežjih, tako da se lahko odgovorna oseba oz. ekipa v podjetju oceni primernost rezultatov za svojo organizacije. Razviti želimo ustrezne aplikacije, ki bi nam omogočile, da pridobimo koristne informacije o tem kdo, kje, kdaj in v kakšni obliki novice je omenjena organizacija ter tudi kakšen je odziv bralcev. Naslednja možnost je, da pridobimo podatke tudi o konkurentih na trgu, organizacijah, ki bi želel sodelovati z nami in se je na trgu pojavila avtorska blagovna znamka ali njena kršitev.

Zato je pomembno, da: (i) zagotovimo učinkovito avtomatsko pridobivanje spletnih podatkov; (ii) določimo objektivne in subjektivne kriterije za določitev ocene podjetja in njegovih izdelkov; (iii) ustvarimo učinkovit filtracijski sistem za prepoznavanje in razvrščanje (na podlagi ključnih besed, fraz in meril); (iv) obdelamo pridobljene podatke, ocenimo razširjenost objav v javnosti o podjetju in njegovih proizvodih (pozitivne/negativne objave), ocenimo odzive/sporočila/komentarje in določimo stopnjo pomembnosti objavljanja; (v) oblikujemo celovit MySQL bazo podatkov, kjer je treba shranjevati in razvrščati podatke glede na lokacijo, število obiskov, čas in pomen objavljanja.Vodja projekta: izr. prof. dr. Janez Povh

Skip to content