prof. dr. Tea Golob / Prof. Ph.D. Tea Golob
E-mail: tea.golob@fuds.si
Prof. dr. Tea Golob na fakulteti deluje kot visokošolska učiteljica in raziskovalka. Je vodja Inštituta za družbeno morfogenezo. Poleg tega je članica raziskovalnega omrežja RN36 pri ESA in članica slovenskega odbora MOST / UNESCO. Vodila je različne mednarodne in domače projektih, med drugim temeljni raziskovalni project financiran s strani ARIS in pa Jean Monnet Modul. Gostovala je na različnih tujih ustanovah, med drugim je sodelovala z Univerzo na Havajih in gostovala na Univerzi Sapienza v Rimu. Njeni raziskovalni in pedagoški procesi so vezani na tematiko digitalizacije, skupnosti, trajnostnega razvoja, odgovornosti in izzivov globaliziranega, transnacionalnega družbenega reda.
1. letnik
Raziskovalna metodologija
Predmet Raziskovalna metodologija prispeva k boljšemu poznavanju in razumevanju širokega nabora aplikacij informacijsko komunikacijske tehnologije v sodobni družbi ter sposobnost fleksibilne in aplikativne uporabe teoretičnega znanja. Študent se usposobi za načrtovanje organizacijskih in informacijskih sprememb v organizaciji, ki so potrebne pri uvajanju informacijsko komunikacijske tehnologije. Lažje obvladuje raziskovalne metode, postopke in procese, razmišlja kritično. Sočasno se srečuje z razumevanjem in uporabo metod kritične analize in razvoja teorij ter njihovo uporabo v reševanju konkretnih družbenih in delovnih problemov. Povezava na učni načrt.
1. letnik
Virtualne skupnosti
Predmet seznanja s koncepti človeške interakcije in skupnosti v sociološkem smislu, tako da razlikuje med različnimi tipi skupnosti in njihovo evolucijo. Obravnava vprašanja, kot so identitete, identifikacije, odtujitev, racionalnost, pripadnost, vključenost in izključenost. Te zadeve povezuje z različnimi sociološkimi pogledi. Predmet izrecno povezuje tehnološki razvoj s premiki v človeških skupnostih in lastnostmi slednjih, vključno z naraščajočo sposobnostjo ljudi, da si zamišljajo skupnosti in stopajo v interakcije onstran ozkih lokalnih in teritorialnih meja. Premet se tako ukvarja s tehnologijo in z njo povezanimi družbenimi transformacijami. Povezava na učni načrt.
2. letnik
Magistrski raziskovalni seminar
Študentje se pri predmetu pripravijo na izvedbo raziskovalne naloge za potrebe magistrske naloge. Izvedejo zapletenejšo raziskavo za rešitev kompleksnejšega družboslovnega teoretičnega ali empiričnega problema, skozi katero poglobijo in kritično ovrednotijo do sedaj pridobljena teoretična in metodološka znanja (oblikovanje raziskovalnih vprašanj in hipotez, konceptov in teorij, izbor raziskovalnih strategij, organizacija in izvedba raziskovalnega projekta, interpretacija kompleksnih rezultatov in prenos v prakso). Preverijo tudi svoje sposobnosti iskanja podatkov po bibliografskih bazah in bazah podatkov ter zmožnost prepoznavanja rešitev za teoretični problem oziroma oblikovati predloge za reševanje kompleksnejših empiričnih problemov. Povezava na učni načrt.
2. letnik
Magistrski raziskovalni seminar
Predmet predstavlja praktično predpripravo na izvedbo raziskovalne naloge za potrebe magistrske naloge. Pri predmetu študent(ka) izvede zapletenejšo raziskavo za rešitev kompleksnejšega družboslovnega teoretičnega ali empiričnega problema, skozi katero težimo k poglobitvi in kritičnemu ovrednotenju do sedaj pridobljenih teoretičnih in metodoloških znanj. Študentje na začetku predavanj v sodelovanju z mentorjem izberejo raziskovalni problem iz področja, ki jih strokovno najbolj zanima in izvedejo celovit manjši raziskovalni projekt oziroma ekspertizo, ki vključuje oblikovanje raziskovalnih vprašanj in hipotez, konceptov in teorij, zbor raziskovalnih strategij, organizacijo in izvedbo raziskovalnega projekta, interpretacijo kompleksnih rezultatov in prenos v prakso. Povezava na učni načrt.
2. letnik
Magistrski raziskovalni seminar
Študentje se pri predmetu pripravijo na izvedbo raziskovalne naloge za potrebe magistrske naloge. Izvedejo zapletenejšo raziskavo za rešitev kompleksnejšega družboslovnega teoretičnega ali empiričnega problema, skozi katero poglobijo in kritično ovrednotijo do sedaj pridobljena teoretična in metodološka znanja (oblikovanje raziskovalnih vprašanj in hipotez, konceptov in teorij, izbor raziskovalnih strategij, organizacija in izvedba raziskovalnega projekta, interpretacija kompleksnih rezultatov in prenos v prakso). Preverijo tudi svoje sposobnosti iskanja podatkov po bibliografskih bazah in bazah podatkov ter zmožnost prepoznavanja rešitev za teoretični problem oziroma oblikovati predloge za reševanje kompleksnejših empiričnih problemov. Povezava na učni načrt.